top of page

How To: Spa Day


לגזור ולשמור לימים קשים, או כשסתם בא לך להוריד הילוך.

ככה תכיני לעצמך בבית יום ספא מושלם מאלף ועד תו.

 

קודם כל, מומלץ לפנות לפחות חצי יום כדי לא להיות בלחץ, להכין לו"ז או רשימה של כל מה שאת רוצה לעשות, ולישון מספיק שעות לפני כדי להיות עירנית וחיונית.

בניגוד למה שכולם אומרים, תתחילו מהחיצוניות! שהכל יהיה כמה שיותר לבן ונקי ופרחוני, כי למה לא. יצאתי השכם בבוקר (11:00 בערך) לקטוף פרחים, והבאתי מחצלות סושי ישנות, מהפעם ההיא שעשינו סדנה וחשבנו שנתמיד (זה לא קרה כמובן). כמובן שהוספתי נרות, גנבתי כמה כלים מהמטבח והוצאתי את כל מאגר הקרמים שלי לראווה.

לשתייה הכנתי מי פירות מפונפנים, חתכתי מלפפונים, לימון ותותים קפואים, שקשקתי הכל בבקבוק חמוד ונתתי להם לשבת ביחד כמה שעות במקרר.

(לא לשכוח לשים ברקע מוזיקה מרגיעה :)

אפשר להכין לבד הרבה מהמרכיבים, כמו מסיכת שיער, מסיכה לפנים, פצצת אמבטיה וכו'. אני בחרתי להכין lip scrub משמן קוקוס, סוכר ודבש, שיצא נעים ואפילו טעים (קישור בסוף הפוסט). הכנתי גם מסיכה לשיער משמן זית ויוגורט, שהיתה פחות מוצלחת, וגרמה לי להרגשה שאני מורחת את השיער ברוטב לסלט.

אחרי ששטפנו את הרוטב מהשיער, אפשר למלא אמבטיה ובינתיים לשים מסיכת פנים. אני השתמשתי במסיכה שאני מאוד אוהבת - מסיכת ים המלח של סבון. אבל אפשר לשים איזו מסיכה שמתאימה לכן, ואפילו להכין לבד.

נשאר רק להיכנס לאמבטיה ולחשוב על החיים. אפשר גם להכניס פצצת אמבטיה ולהתרגש מכל הקצף והמים הצבעוניים.

אחרי ששוטפים את כל המסיכות והעור חלק כמו טוסיק של תינוק אפשר להמשיך בדברים כייפים, כמו למרוח לק, לראות סדרה, לקרוא, לאכול ארוחת צהריים בריאה וטעימה וכו'.

אולי ממבט ראשון יום ספא נראה כמו עיסוק שטחי וחיצוני. קרמים, לקים ואמבטיות נשמעים כמו בזבוז זמן לחלק מהאנשים. אבל לא כתבתי את הפוסט כדי להלל את תעשיית הטיפוח, אלה יותר כדי להזכיר לכל מי שתתקל בו שלפעמים חשוב לקחת זמן לעצמך, להוריד הילוך ולעשות משהו שאת אוהבת וגורם לך להרגיש טוב. במירוץ התמידי של פרודקטיביות, משימות, עבודה ולימודים אנחנו נוטים להזניח את עצמנו ולא להיות קשובים לגוף שלנו, וחבל. אז אני מקווה שנתתי קצת השראה, והנה הלוח בפינטרסט שהכנתי לעצמי בשביל אותה השראה, עם מתכונים והכל.

נ.ב. הפוסט הראשון פה בבלוג גם עוסק באותו נושא של יום ספא! הוא מלפני כמעט שנתיים אז חשבתי שלא יזיק לכתוב אחד חדש, אבל אני אקשר אותו פה למי שמעוניינת.

bottom of page