top of page

My ASOS Wishlist


חושפת סודות מדינה בשבילכן.

אספתי את כל הוויש ליסט שלי מאסוס וסידרתי לכן פה לפי לוקים חמודים וקיציים עם לינקים והכל. כי כזאת אני, משקיענית.

הראשון הוא מאוד פיקניק ביץ', כמו שלמדנו לאהוב, עם חולצה משובצת, ג'ינס לבן שכבר הזמנתי ויושב בול ונעליים שאני יכולה פשוט לשבת ולהסתכל עליהן כל היום מרוב שהן מתוקות.

הזדמנות לקפוץ על טרנד חצאיות הסאטן שכבש את עמוד האקספלור שלי בעונה הנוכחית. אני אישית התאהבתי בשילוב של חצאית סאטן ארוכה עם טי-שרט, והוספתי גם קשת פנינים למי שרוצה נגיעה רומנטית.

אוקיי, אז יתרון אחד שיש לחיים במדינה החמה הזאת, הוא שבזמן שהסיילים של הקיץ בשיא, העונה אצלנו רק התחילה. ומכיוון שהמשלוח מאסוס לוקח שבוע, אני לא רואה סיבה לנצל את העניין ולחזק את מלתחת הקיץ בעוד כמה בגדים קצרים. כמו השילוב ההורס לעיל. לינק לחולצה ולמכנסיים.

אם כבר דיברנו על טרנדים, קשתות זאת האובססיה החדשה שלי (אם לא מחשיבים את גיל 5 כמובן). יש משהו מאוד קלאסי בקשת שחורה פשוטה, שנתן לי השראה לאסוף עוד מכנסיים וטופ שחורים, חלקים ומדוייקים ביותר.

אין צורך בהסברים מיותרים פה. טופ פרחוני, ג'ינס בצבע הנכון וסניקרס לבנות. הכי קיץ.

אוברולים זה אולי פריט הלבוש הכי כייפי שיש, חוץ מהקטע המבאס עם השירותים הוא די מושלם. לא צריך להרכיב אאוטפיט, יותר נוח משמלה ונראה ממש כאילו השקעת המון מחשבה כשהתלבשת. הנה לינק לאוברול המנוקד הזה ולעקבים שהולכים עם הכל.

באהבה, רוזי. טי שרט שלא יזיק אם היא תהיה בארון ומכנסיים שיתאימו למלא דברים + קשת עבה במיוחד לנגיעה של שאנל.

לוק מינימליסטי במיוחד, שחור ובז' עם הרבה מעט קווים ישרים וחיתוכים מדוייקים. בגד גוף אוף דה שולדר, ג'ינס רחב וכפכפים שבקושי קיימים מרוב שהם מינימלים.

לקינוח, שלוש שמלות הורסות:

מקווה שאהבתם! אשמח להערות, הארות והצעות לפוסטים חדשים, עוד לינקים וטיפים לקנייה באינטרנט בכלל ובאסוס בפרט יפורסמו לקלוז פרינדס בסטורי שלי, אז שימו 3>

נתראה בפוסט הבא


bottom of page