top of page

Black & White


אתם בחרתם שלושה ביחד - אני הורדתי אאוטפיט אחד בעריכה. שני לוקים בשחור ולבן בעיקר לתקופה היפה של סוף הקיץ.

חצאיות סאטן ארוכות היו הקיץ בכל מקום, ובתור אחת שחולה על חצאיות ארוכות, היה לי ברור שהפריט הזה הולך להשתלב באאוטפיט פה בבלוג. את החצאית הזאת קניתי לא מזמן הודות לצבע הכחול בייבי המהמם שלה. שילבתי אותה עם בגד גוף מעדיקה שאצלי בארון כבר כמה שנים, סנדלים מינימליסטיות מאסוס וסיכת פנינים רומנטית. הוספתי גם תיק צד מנומר בשביל עוד טקסטורה וצבע.

 

אאוטפיט שכמעט כולו מאסוס. סורי, אני מכורה. המכנסיים השחורות הן אחד הפריטים היותר שימושיים שקניתי לאחרונה, גזרה גבוהה ורגל רחבה שהולכים עם הכל. החולצה מקולקציית שנה שעברה של פול אנד בר, סנדלים אהובים בצבע קש מאסוס שמתאימות לכל דבר וקשת שאני א ו ב ס ס י ב י ת לגביה. לובשת אותה כמעט כל הזמן. ואני אומרת כמעט כי אני גם ישנה לפעמים. היא מושלמת למראה חלק ואסוף עם גולגול נמוך, לימים שבהם את לא רוצה להתעסק עם השיער ולדעת שהוא ישאר מסודר כל היום, גם בחום ובלחות.

כמו תמיד, אני מעלה עוד פרטים וסודות של מאחורי הקלעים לקלוז פרינדס באינסטגרם. מוזמנים לעקוב ולהצטרף!


bottom of page