My Trip to Budapest

כל הדברים הטובים וכל מה שהשתבש.

לא מזמן נסעתי לחמישה ימים בבודפשט שבהונגריה עם חברה. וכבר הרבה זמן שאני עובדת על פוסט מפורט בשבילכם עם כל הפרטים בשביל מי שירצה לטייל בעיר המדהימה הזאת. היינו בבודפשט משבת עד רביעי וישנו בדירה מהממת, עליה אני אספר עוד בסוף הפוסט.

שבת. ארוחת צהריים וטיול ליד הדירה.

הגלגל הענק היה מאוד יפה מלמטה אבל החלטנו לא לעלות עליו. במקום זה בחרנו בקניות ברחוב הואצי אוצה. זה המקום למי שמחפש לקנות ברשתות הגדולות, ומכיוון שיש שם הכל אין בכלל סיבה לבזבז זמן על נסיעה לקניון. כסיום מושלם ליום הלחוץ של הטיסה הצטרפנו לשייט ליילי בדנובה.

יום ראשון. התחלנו בסיור רגלי של שלוש שעות, שהיה מעניין ומלמד ואפילו קיבלנו שטרודל בסוף(לקישור לחצו פה).

אחרי הסיור המשכנו לרובע היהודי. ביקרנו בשוק יום ראשון בחצרות הSZIMPLA, אכלנו אוכל רחוב בKARAVAN והסתובבנו עוד בשווקי יד שנייה לפני שחזרנו לדירה.

בערב יצאנו לבר מדהים בשם vicky barcelona - אוכל טעים בסגנון טאפאס, מוזיקה מעולה ואווירה שמתרוממת באיזור 12 בלילה כשהמקום הופך לדאנס בר. היה מושלם.

בודפשט מחולקת לשני חלקים שמופרדים ע"י נהר הדנובה ונקראים במקוריות רבה - בודה ופשט. את היום השלישי של הטיול הקדשנו לצד של בודה. שהוא יותר הררי מפשט ומלא במבנים עתיקים עוצרי נשימה. ביקרנו במצודת הדייגים, טירת בודה והרכבל, ולבסוף בתצפית מגבעת סיטדלה.

But First - Breakfast. Cinnamon

Macaron Heaven

עצרנו לשוקו ועוגה במקום שמצאתי באינסטגרם ונקרא FELIX. לא רק שהמסעדה, המבנה והנוף יפהפיים והאוכל טעים, היתה שם גם תערוכה יפה בקומה התחתונה, מה שמקנה למקום עוד נקודות מחינתי. בקיצור - מומלץ מאוד.

בערב הגענו רעבות לדירה, אז במקום להתחיל לחפש מסעדה הזמנו פיצה שסגרה את הפינה. אחר כך התארגנו ויצאנו לTiki bar. בר מגניב עם קוקטיילים מטורפים.

את היום הרביעי התחלנו בארוחת בוקר בVintage Garden. המקום יפה והשירות על הפנים, אבל אי אפשר לצפות לשירות טוב מדי מההונגרים. משם המשכנו לסיור בבית הכנסת הגדול, קניות בחנויות יד שנייה ברובע היהודי, מוזיאון הסלפי ולבסוף מרחצאות סצ'יני וcity garden.

Funky Pho

אפילו שלא צילמנו בפנים, אני חייבת להמליץ על המרחצאות. המים החמים נובעים מהאדמה באופן טבעי, ולהכנס לבריכה חמה כשבחוץ קר היה הכי נעים בעולם. ביקרנו במרחצאות סצ'יני ונכנסנו רק לבריכה החיצונית אף על פי שהכרטיס כולל גם את הבריכות הפנימיות, כי בפנים חנוק וקצת מגעיל.

בדרך חזרה לדירה עברנו בסופר וקנינו מלא דברים בשביל ערב ביתי אחרון בבודפשט.

בוקר אחרון, קיורטוש במרפסת, קצת קניות, וביקור בMR. Funk בשביל דונאטס לדרך.

כמה מילים על הדירה שישנו בה. שכרנו את הדירה דרך בוקינג, היא יחסית חדשה, יפה מאוד ויש בה את כל מה שצריך. היא חלק מבניין מהמם שיש לו חצר פנימית כזאת מגניבה, ולדירה עצמה יש מרפסת שצופה לרחוב. המיקום טוב מאוד, לא הכי מרכזי שיש אבל מרחק תחנת מטרו מאמצע העיר, והתחנה קרובה.

הבעלים של הדירה היו מאוד תקשורתיים וחמודים, ענו מהר ועזרו לנו בכל מה שצריך. אם אתם שני אנשים שמגיעים לבודפשט אני מאוד ממליצה עליה. לחצו פה לקישור.

הגענו לסוף הטיול. עכשיו בנימה קצת יותר אישית, היה לנו טיול מדהים וכייפי וטעים, גילינו עיר מדהימה (וזולה!) במרחק של שלוש שעות טיסה. אבל לא הכל מושלם כמו שנראה בסטורי ולא הכל הלך חלק, בין אם זה אתגרים קטנים שעברנו במהלך היום ושכחנו תוך כדי, או שקית קניות שאיבדתי ביום האחרון. אבל הבאסה הגדולה היתה כבר בטיסה חזרה, כשגיליתי שכרטיס הזיכרון של המצלמה שהיה לי בארנק כנראה נפל ואבד. רוב התמונות שצילמנו בטיול היו עליו. בהתחלה הרגשתי ממש רע והאשמתי את עצמי, שלחתי אנשים שיחפשו אותו במקום ששחזרתי שהוא נפל בשדה, דיברתי גם עם בעל הדירה וגם עם שדה התעופה, אבל זה לא עזר. התמונות מהמצלמה, כל התמונות שהיו לנו ממוזיאון הסלפי, מקומות שלא צלמנו בטלפון, הלכו.

לקח לי כמה זמן להפסיק להאשים את עצמי ולהבין שזה לא סוף העולם, שיש לי מספיק תמונות ויש דברים ה ר ב ה יותר גרועים שהיו יכולים לקרות. זכינו לטוס לחו"ל, לטייל, להינות, זאת פריבילגיה שאין לכל אחד ואני אסירת תודה עליה.

אם הגעתם עד לפה, כל הכבוד! אני יודעת שהפוסט ארוך, אבל היה קשה לבחור. יש עוד בונוס קטן שיעלה היום לקלוז פרינדס אצלי באינסטגרם, אז שימו לב שאתם נכנסים ומצטרפים.