top of page

Jerusalem Winter


בין קפה קדוש למחנה יהודה, יום חורף שמשי בירושלים.

שנה אזרחית טובה לכולם!

רגע לפני סוף 2019, ניצלתי יום שישי יפה לביקור בעיר הקודש, ובניגוד למה שחלק חושבים, יש הרבה מה לעשות ולראות שם. בין אם זה שוק מחנה יהודה, שביום שישי מתמלא באנשים ובאוכל טעים בטירוף מכל הסוגים, או ברחובות ציוריים שבנויים כולם באותה אבן ירושלמית. בירושלים יש אווירה שונה, ממש של ארץ אחרת, ותחושה איטית ורגועה הרבה יותר מתל אביב.

לאחרונה התחדשתי בהרבה פריטים לעונת החורף, לצערי בלי יותר מדי הזדמנויות ללבוש את כולם. אז בהזדמנות הראשונה שהיתה לי הרכבתי לוק שמבוסס כמעט לגמרי בגדים שנוספו לארון שלי בעונה הנוכחית. נתחיל מהפריט שאני הכי חורשת עליו בזמן האחרון, ג'ינס וינטג' של LEE שקניתי בבודפשט, גזרה גבובהה, צבע שחור שהולך עם הכל ובד עבה שמחזיק הכל במקום וגם מחמם בדיוק לחורף הישראלי. בחלק העליון לבשתי בלייזר ממש חדש שהזמנתי מאסוס כחלק מחליפה עם חצאית תואמת. אף על פי שהוא חלק מחליפה, הבלייזר הזה הולך בערך עם הכל ומשדרג כל לוק להיות קצת יותר מתוחכם. מתחתיו סריג צווארון גולף חום, גם מאסוס, ולנעליים בחרתי את המגפונים שרכשתי שנה שעברה בALDO, וימשיכו איתי לעוד הרבה חורפים.

בגזרת האקססוריד, אני לא יכולה לשלא לדבר על התיק החום המהמם, שגם הוא, ניחשתם נכון, מאסוס. מושפע מהניינטיז ובגודל מושלם לטלפון, מפתחות וארנק. אובססיה.

מקווה מאוד שייצא לי לצלם עוד לוקים בהקדם, כי יש לי יותר בגדים חדשים ממה שאני יכולה ללבוש. בכל אופן, פוסט לשנה החדשה נמצא כבר בהכנות, ועוד הפתעות יעלו בקרוב לעמוד האינסטגרם. אז השארו מעודכנים.


bottom of page